ПСИХОЛОГІЧНИЙ ЧИННИК ПЕРЕМОГИ УКРАЇНИ НАД РАШИЗМОМ, ЦИВІЛІЗАЦІЇ НАД ВАРВАРСТВОМ.

ПАНЕЛЬНА ОНЛАЙН ДИСКУСІЯ

 

Увага! Під час роботи, за адрессою цієї публікації, буде надаватись доступ для безпосередньої участі.

ДАТА: 22 травня 2023, 17.00-18.30

ПИТАННЯ ДИСКУСІЇ:

1. Психологічна парадигма демократичного розвитку: теоретичні концепції та соціальні реалії.
2. Психологічне підґрунтя варварського рашизму: від конфлікту парадигм до парадигми війни.
3. Український шлях розвитку і соціального втілення демократичних засад психології.
4. «Демократично-психологічний» потенціал перемоги України у війні проти рашизму.

УЧАСНИКИ:

1. Едуард АФОНІН, доктор соціологічних наук, професор, академік Української технологічної академії, професор кафедри публічної політики ННІ Публічного управління та державної служби Київського національного університету імені Тараса Шевченка
2. Віталій БОЧЕЛЮК, доктор психологічних наук, професор, професор кафедри спеціальної освіти та психології Хортицької національної навчально-реабілітаційної академії
3. Наталія ГОРДІЄНКО, доктор соціологічних наук, професор, проректор
Хортицької національної навчально-реабілітаційної академії
4. В’ячеслав ДЗЮНДЗЮК, доктор наук з державного управління, професор,завідувач кафедри публічної політики ННІ Інститут державного управління Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна
5. Микита ПАНОВ, доктор психологічних наук, доцент, професор, професор кафедри спеціальної освіти та психології Хортицької національної навчально-реабілітаційної академії
6. Петро ПЕТРОВСЬКИЙ, доктор наук з державного управління, професор, завідувач кафедри публічного управління та публічної служби ННІ Інституту державного управління Національного університету «Львівська політехніка»

МОДЕРАТОР: ЛАДУРЕНКО Костянтин (Київ)

ТЕХНІЧНА ПІДТРИМКА: Мельник Павло (Луцьк)

РЕГЛАМЕНТ:

Виступ панелістів – до 7 хв. (кожен)
Відповіді на запитання – до 1 хв. (кожен)
Заключне слово панелістів – до 1 хв. (кожен)

 

Лінк ZOOM для участі:             ____http://www.graf21.org.ua/20230522discusion/________